YALINKOLİK
  Yalın Fan Hikayesi
 

Yasemin; imran,sumeyye ve benim eserim


o gün her günkünkü gibiydi ... her zaman ki gibi kalktığm gibi yfc ye girdim birde ne göriyim...yalın yeni klip çekmiş o heycanla izlemek için tıkladım yalını görmek bana yaşam enerjisi veriodu çünkü ve işte o an yalını gördüğümde donup kalmıştı gözleirmi yumaksızın izliordım her dakikanın her saniyenintadını çıkara çıkara bakıyodum klibin hikayesi her zman ki gibi mükemmeldi ve yalın çok tatlı gözüküyordu birden bişi farkettim...o an kendimi bayılıcak gibi hisetmiştim ama evet bndeim konserden görüntü vardı ve cam beni uzun uzn çekmişit yalında bana bakıodu sanki rüya gibiydi birden telofon çaldı.... 

arayan arkadaşlarımdan biriydi nerdesin dedi.

Nerede olacagim tabiki Yalinin konserindeyim dedim...
Telefonu kapattiktan sonra hic ummadigim birsey gerceklesti

Yalın beni sahneye davet ediyordu Very Happy Mutluluktan ve heyecandan ne yapacağımı şaşırdım ve Yalın'ın gözlerinin içine bakıp gülümseyerek sahneye doğru yürümeye başladım

büyük bi heycala sahneye çıktım yalın ismimi sordu ve sonra hangi şarkıyı söliyelim dedi bnde alışmak zorundayım dedim şarkı başladı yalına baktım bi ve sarıl cnmmmmmmmm dedim çok tatlı gülüoduu sonra...
Yalinla sarilarak sarki söyledik..Muhtesem bir aksamdi..Hayallerim gerceklesmisti, cok mutluydum..Yalinda gülümsüyordu...
Ve sonra ikimizde birsey farkettik...

konser muhteşem geçiodu gülşahlan coşuodukk bu ilk konserimdi ve ilk gidişte bu şans konser bitimi yalınlan kulise gittikk yalınlan sürüyle fotoğraf çektirdim aslında isteyeceğim şeyi çok uzun zmndır istiyodumm çok büyük uğraşlarım sonunda yalın bana ......

Yalin bana saatini, küpesini ve cikartip t- shirtünü verdi..
Son olarak Yalina sarildim ve kulisden cikmadan önce arkami dönüp birsey dedim Yalina..

seni sevmek çok güzel yalın ve ben senin hep yanındayımm dedim oda bana 
çok teşekkür ederim ii ki varsınız sizi çok seviorumm dedii Very Happy
ben geri döndümm yalına deli gibi yalvararktan msn sini istedim vermek istemedi amma ben çok ısrar edince dayanamadıı((oww nerde o şans)) ama kimsye vermeyeceğime söz verdimm arkadaşlar deli gibi yalvarıoduu msn sini vermem için ama safmıyım verimm eve gittim ertesi akşam msn mi açtım ekledim yalını bi de göriyimm...

Yalin onlinedi...Hemen yazdim tabiki...Cok mutluydum...
Ve sonra Yalin yazdi...Söyle dedi...
ben nbr dedim o öle dedi işte konuştuk konserler fln iş hayatııı Laughing
bizim okulda konser yapılcaktıı konsere birini arıolarda yalına söledimm veee o daaaaa..... Very Happy


gelmemi hemen dedi ama para içini ne yapacaz dedi Razz

Laughing bizim okul herkesten yoluo paraları zengin okul istediğini verirlerr sorun etme dedim ama şoka girdim yalından hiç beklemezdimm bunu o da ztn şaka yazdı Very Happy sonra kendini çevrimdışı yaptıı başkalarıyla konuşmak istemiomuşş da ben de benlede mi deimm o daa olurmu senlen konuşmakk içinn kapadım dedi(((ooooo))) ben uçuorumm tabiiii Laughing
sonra yeni bi şarkı yazmış bana yazdı güzel mi diee ben de yalın yazar da kötü olur mu hiçç dedimm ((ama yani görmeliydiniz süperr bişeydii Laughing çıkması gerektiğini söledii ve bi deee....... Very Happy

bidee çalmamı istermisn dedi bnde Evettttttttttttttttttttttttttt diye çığlık attım bide yazdım tabi Very HappyVery Happy( amma hayal oldu be ) cam açtı aldı gitarını ve çalmaya başladı o anda...

o anda heyecandan bayılacak gibi olmuştum...hem şarkıyı dinliyordum hem de sözlerini ezberlemeye çalışıyordum...ikimiz karşılıklı söyledik o hoş şarkıyı,çok hoş anlardııı...şarkı bitince şarkının gitar akorlarını istedim Yalın da şöyle dedi: ...

öle hemen veremem herkes duymasınn Laughing ben istediğin zmn çalarımm dedi Laughing ((nerde o günlerr))tabi ben heyecandan ölmek üzereyimm sonra dio kii sümeyyeCİM ((bana dio hiç üztünüze alınmaınn Laughing )) şimdi çıkmam lazım ama yarın 9 da gircem ben de.......

Bende tamam Yalincim yarin seni bekleyecegim diyorum..Ve o an birden birsey oluyor..
yalının odasindne kapi açılıyor figen teyze gelio kim olum dio yalında anne benm fanlarımda biri dio ne tatlımış di merabalışıyoruz sonra figen teyze bu tatlı fanın kim olduğunu merak ediyor ve..

yalın bn çok yogunum çıkıyorm dio figen teyzede bide bn konuşıyım bu tatlı fanla zamanın var mı kızım dio bn olmamı diyom tabi sonra...

Ve soruyor..Yalinda bu benim cok büyük bir hayranim hatta seninle konser sonrasinda konusmustu anne diyor...
Figen teyze hatirliyor ve sonra...

sonraa msnde tatlı tatlı sohbet ettik Very Happy saat gecenin 4'ü oldu figen teyzenin uyku gelmiş..benim çıkmam lazım dedi ben de ok dedim 

((yuhh 4 e kadarr Laughing )) ben tamm annecim dedimm Laughing çıktı oda uykusu geldi artıkk ben de kapattım babam da kalkmışş şok olduu kızım napıon dedi kızdı yatırdı ben de ölesine kalktım baba die geçiştirdim sabah okula gittim herkese yalınlan msnde konuştuğumuzu söledim kimse inanmadı tabii ama tenefüste yalın arayınca hepsi şok oldu parkormandaki konsere gelip gelmeyeceğpimi söledi öne alcakmış(((oooooo(((abarttığımın farkındayımm Laughing ))) ben deee.....

(((( boşver devammmm Laughing ))) bnde gelimiom annem izin vermio dedim oda olurmu öle şey dedi bn araba gönderiim dedi(( nerdee o günler ) bnde sevindirik oldum tabi hemn annemi aradım odaaa....

asla izin vermeyeceğini söledi okulda çok üzgündüm eve geldim heryerim ağrıo anam da evde yokk yatcaktım ama vazgeçtim msn ilen forumu açtımm baktım msn de kimse yokk tam kapatıcaktımki yalın açtı kapamadım ama bişede yazmadımm boğmamak gerek ikinci günden Laughing ama yalın hemen bişeler yazdı çok şaırdım ve sevindimm konsere gelip gelemiicemi sordugelemiicem Crying or Very sad diyince çok şaırdı çok istediğimi fln söledim o da gerçekten çok istion mu dedi ben de evet diince yalın da yarınnnnnnn..........(((off hayaller gerçek olur mu acep Laughing

kapı çaldı bi baktım yalın gelmiş çok şaşırdım sevinçten kafayı yicem nerdeyse Shocked bizim eve geldii hala inanmıyorum Shocked ve aileme ne olur gülşah'ta gelsin konserime dedi ailem baktı yalın çok istio gelmiş kapıya kadar izin verdiler yalın çok mutlu oldu bana sarılıp 3 kere öptü(oooo keşke...Very Happy)sonraa

Sonra Gülsah Yalin bak Yaseminde seni cok seviyor..uzaklardan senin icin geldi gel onada ugrayalim oda bizimle gelsin dedi..
Yalin tabiki dedi... Laughing
Sonra Yaseminde geldi...Hep beraber konusarak...Sarkilar söyleyerek yolumuza devam ettik...
Very Happy
Ve sonrasinda....

birlikte gittik konser yerine yalın kulise girdi tabi bizde peşinden hazırlanırken fln hep yanındaydık sormak istediğimiz bütün soruları sordukk vee hazırlandı sıra yalına geldi biz geçtik yerimize yalını bekliodukk vee yalın da .....

teker tekere öperek uğurladı bizi bizde ii şanslar felan ddik ihtiyacın yokma a dedik oda güldü saolun canlarım dedi ve sahneye çıktı yalı ilk olarak aşk nedmek tan başladı hepbizim yanımıza gliodu sonra...
Bizde costuk tabi...Yerimizde duramiyorduk...
Sahneye cok yakindik..Haykira haykira Yalinin sarkilarina sahnenin cok yakinindan eslik ediyorduk...
Ve sonra birden
yaln bizi sahneye davet etti gülşah-yasemin-sumeyye-imran Laughing 4ünüz sahneye gelin dedi.. Shocked hepimiz aniden şoke olduk tabii yalın işte benim güzel fanlarım ama bir türlü gelemediler diye yakınmaya başladı Laughing bizde sonunda şoktan çıkıp sahneye fırladık...sahnede yalına sarıldık sonra yalın şarkları bizimle söylemek için mikrofonu uzattık keşkeyi söylücez dedi biliyosunuz bu şarkı benim için özel olduğu için özel fanlarım sahnede bana eşlik etsin istedim dedi..derken söylemeye başladık sonraa...

hep bir ağızdan sölemey başladık heycanlıydık yalın bıraktı şarkı oo tatlı dansını yapıo bizde hem sölüyoz hemde dans ediyoz coşuyoz felann (bu arad bnm adım imran;) )yalın sonra...

yalın bize sonra teşekkür etti bize yaklaşarkatan ((sessizce)) çıkışta yanıma gelin size eve ben bırakcamm dediii ((off nerde o günlerr Laughing )) biz coştuk o anda birden çığlık atınca herkes çok şaşırdı yalın da güldüü Laughing biz indik sahnedenn herkes bize bakıo yerimizde olmak istişoo tabii Laughing nese bitti konser yalının dediği gibi yalının yanına gitcektik çok kalabalıktı giremedik bi kulise ama ordan biri geldi((koruma fln)) yalın yollamış bizi alsınn((nerden tanıdı acep... Laughing nese hikaye işte))
biz de gittik yalının yanına .....

ve sonunda yalının yanına gelebildik çok şükür... Laughing yalının yanı kalabalıktı bayağı sonra bir izdiham oldu..neyse sonunda yalının işleri bitti topladı bizi Laughing arabasına bindik sonra magazinciler geldi koşa koşa o anda...

sorulara başladılar hemen....kim yanınızdakiler felan dedi yalında bnm cnm fanlarım dedi onları bu gün evlerine bn bırakıcam dedi magazinciler bize yalın neden çok seviyorsunuz dediler bizde bize huzur veren şarkıları mutlu eden gülüşü var dedik yalın sarıldı tabi on anda nese arabaya bindik sonra ...

yola çıktık yalın bi espriler yapıyo ki sormayın gülmekten öldürücek bizi Laughing neyse yalın bizden kolay kolay ayrılmak istemedi tabii dedi ki ailenize haber verin eğer izin verirlerse bugün benim evimde misafir edeyim sizi annem çok sevineek falan dedi... bizde tabii öyle bir sevindik ki ailemiz izin versin diye dualar ediyoduk...sonra herkesin ailesi kabul etti yalında sevindi tabii sonunda yalının evine geldik...sonraa....

Sonra oturduk Yalinla bol bol sohbet ettik hepimiz..
Yalinla beraber yemek yaptik..Manti yaptik.. Very Happy
Güzel bir gün geciriyorduk, cok mutluyduk..
Yalin evini gezdirdi...Ödüllerini gösterdi...
Sohbetimiz cok güzeldi...
Ve sonra...
ve sonra yalın lost açtı izledik fln..

ama saate bi baktık çokkk olmuş Sad

ee yalının yanındayken vaktin nası geçtiği anlasılmıo Very Happy

ve sonraaa Sad
uyuma vakti geldi gel görki bizde bi gram uyku yok yalın yanında uykumu gelir ya ama baktık yalın esniyo bidanemz uykusu gelmiş ii geceler dedik odasına gitti bizde sohpete devam tabi Very Happy baktık figen teze geldi Very HappyVery Happy oda katıldı sohpete sonra

yuhhh yalının evinde mi kalıozzz Laughing nese...hikaye sonuçta.... Laughing
fiteyzeylen bayaa bi sohbet ettik yanın huyunu suyunu herbişeyini öğrendikk Laughing figen teyzede bizi yatırdı gitti tabii biz mutluluktan nerdee uyuyucazz lambayı yakmadıkk ama tekrar kalktıkk hiçbirimiz gerçek olduğuna inanamıoduu...o gece öle baya bi konuştuk sonra yalın kalktı su iççekmiş bizi görünce çok şaşırdı naapıonuz siz nie uymadınız dedi bizde mutluluktan uyuyamıoruzz dedikkk Laughing yalın da güldü olmaz ama yatın dedi biz de tabii yalının sözünü hemencecik dinledik sabah oldu figen teyze...... Very Happy

sümeyyeeee... imraaaaaaann.. gülşahhhhh.... yasemiiinnnn hadi uyanın dedi (aile saadeti Laughing süper ya hatta direk figen anne mi desek ya ) gözümüzü açtık hala yalının evidnydik yani rüya deildi süperdi hemen hazırlandık indik kahvaltıya kamil amcaya günaydın dedik günaydınn dedi oda sonra..

.Hep beraber kahvaltiya indik..Yalinda geldi tabiki... Smile
Cok mutluyduk hepimiz...Yalinla kahvalti sofrasinda yine bol bol sohbet ettik..
Hersey muhtesemdi, hala inanamiyorduk...
Kahvaltidan sonra Yalin bize sarki mirildandi...
Ve ve sonra...

şarkılarına eşlik ediyorduk sonra yalın dedi beraber bi yerlere gidelim bizde öyle bi sevindik ki yalın bizim o hallerimizi görünce gülmeye başladı Laughing sonra figen teyzeyle kamil amcayı öptük bi güzel Laughing sonra bindik arabaya yalın dedi:sizi çok güzel bi yere götürücem dedi sonra....

Arabaya bindik ve güzel yolculuk başladı...fon müziğinde 'cumhuriyet' vardı ve biz coşuyorduk:) Arabadan indiğimizde çok hoş bir mekanla karşılaştık ,sahilde harika bir cafe...Yalın bir an duraksadı ve bize dönüp şöyle dedi:...

kızlar size bişe ısmarlamamı istermisiniz dedi Laughing bizde olabilir yalıncım dedik...(koro halinde Laughing )sonra oturduk yalın bişeler ısmarladı tamam yedik içtik kalktık sonra Laughing yalına bize muhteşem anlar yaşattığı için teşekkür ettik sonra....

veda vakti geldi ... yalın gene görüşüz dedi tm dedik teker teker sarıldık öptük yalını uğurladık bigünde okadar alışmıştık ki varlığına ço üzüldük ama bi yandandan rüya gbi 2 gün geçirmenin mutluluğuda vardı bir başka konserde yalınla buluşmak üzere evlerimize ayırıldık

_son_ 


                                         








 
  Bugün 18 ziyaretçi (49 klik) kişi burdaydı! Bu sitedeki hiçbir görsel yada işitsel malzeme ilgili kişilerin izni olmaksızın kopyalanamaz ve kullanılamaz. Copyright © 2008 adiguzel Productions. Tüm Hakları Saklıdır. ...::::RACHAEL::::...  
 
=> Sen de ücretsiz bir internet sitesi kurmak ister misin? O zaman burayı tıkla! <=